עדכון | מעושרות 3

מעושרות 3

מעושרות חוזרת בעונה חדשה!

בחמישי הקרוב מעושרות חוזרת בעונה שלישית! הכירו את חמשת המעושרות וגם מעושר אחד!

הכירו את פיליפ וזאנה, בן 45, עושה בייבילס כבר 30 שנה ובין הלקוחות המפורסמות שלו, מיקי חיימוביץ ומירי נבו, הוא מתגורר במגדלי YOO עם בן זוג וילד משותף בן 9, ולמרות שהוא הומו גאה הוא היה אחד מהמתנגדים הבולטים לקיום מצעד הגאווה.


הנה המחליפה הרשימת של ג'ניפר סנוקל, הכירו את אליס אביבי, בת 37, מתגוררת ברמת אביב ג', אמא לשני מתבגרים נשואה לאיש נדלן בשם רוני אביבי והחיים לא מתחילים ונגמרים אצלה בכיכר המדינה היא מבקרת גם בשוסטר המרכז המסחרי של שכונת היוקרה.


מעושרת מספר שלוש מגיעה מעולם האומנות אבל לא באמת צריכה לחיות ממנו, אליאור קסוביץ' היא אמנית פופ ארט בת 34 שגרה במלון דניאל בהרצליה פיתוח, כבר הספיקה להציג תערוכה שלמה בהשראתה של בר רפאלי, אליאור מספרת: "בר רפאלי היא כמו מרלין מונרו של אנדי וורהול, ככה היא בשבילי", אליאור בלי שם משפחה ממש כמו מדונה היא נכדתו של איל הנדל"ן בצלאל מזרחי המנוח שהיה אחד מהקבלנים הגדולים והעשירים במדינה.


מעושרת מספר ארבע היא דור שלישי לאימפריית נדל"ן, קרן בן דוד, בת 34, משמשת כיושבת ראש חברת דוידסון שבונה פרויקטים בעשרות מיליוני שקלים, למשל בשכונת הגוש הגדול בצפון ת"א או פ"ת, לקרן יש שני בנים והיא מתגוררת בוילה מפוארת בסביון.

מעושרות 3

גם אצולת ההיי טק פה, הכירו את דליה ארזי, אלמנו בת ה-55 של חלוץ ההייטק הישראלי אפי ארזי שנפטר לפני 4 חודשים, ארזי מנסה להמשיך את דרכו של בעלה המנוח והיא עובדת כיזמית היי טק בעצמה, מתגוררת בדירת יוקרה מגדלי אקירוב ובין לבין היא מתחזקת עמוד פייסבוק וערוץ יוטיוב שלא היה מבייש אף נערה בת 16.

ויש גם ברונית בצוות מעושרות, שלומית פון ביסמארק, בת 61 התגוררה ב-30 שנים האחרונות בעיירת נופש יוקרתית בספרד ועכשיו עושה עליה חזרה לישראל, את תואר האצילות קיבלה אחרי שנישאה לברון פון ביסמארק, נצר לבית האצולה הגרמני. שלומית שמחזיקה בשם הנעורים שלה אפריאט, כתבה גם שני ספרי ילדים.

 

חמישי הקרוב 22.5, ערוץ 10, 21:00

 

כתיבת תגובה